Легкові причепи від виробника
Пропонуємо якісні причепи для легкових автомобілів заводського виконання.
- Одно-вісні.
- Дво-вісні.
- Три-вісні
- Лафети для перевезення водного транспорту
- Причіпи для перевезення генераторів.
- Причіпи для перевезення ульєв
- Ресора, торсій
- Амортизатори
- Гальма на осі
- Фарбування, оцинкування, вологостійка фанера
- Дуги (будь-яка геометрія)
- Тенти до причеп (ПВХ, бельгія). Виробляються окремо. Замовити можете тут.
- Ціна — від комплектності. Уточнюйте!
Доставка в регіони.
______
Причіпи дуже міцно увійшли в життя автомобіліста через свою пряму функцію — можливості перевезення різних вантажів. Попри постійне оновлення ринку новими моделями автомобілів, простота та функціональність причепа, у принципі залишається на колишньому рівні. Що потрібно для фіксації та транспортування вантажу? Насамперед це, звичайно, платформа, що є його опорою, борта, що обмежує його зміщення або випадання під час транспортування, ходова частина, що відіграє роль підтримки платформи в стабільному стані та амортизацію, ну і самі колеса.
Під час вибору причепа треба звернути увагу на багато чинників, ігнорування яких призведе в найкращому випадку до зламання причепа, а в гіршому — до нечастотного випадку на трасі.
Насамперед визначається повна маса причепа з вантажем. Це, по-перше, дасть змогу ідентифікувати причіп за системою категорій у гаї, по-друге, дасть змогу підібрати потужністьь комплектуючих ходової частини для плавного та стійкого транспортування.
Далі визначаються кліматичні умови експлуатації причепа. Якщо очікується постійний контакт з опанками, впливом сонячного ультрафіолету, то, звісно ж, вибирається відповідне покриття металу як гаряче оцинкування або використання спеціальних вологостійких деревних матеріалів. У разі якщо експлуатація відбувається в досить сухому кліматі та причіп зберігається в закритому приміщенні, тут підійде якісний ґрунт плюс ПФ фарбування поверхні.
Ходова частина причепа підбирається під діапазон переданих ваг. Якщо варіація останніх дуже велика, від декількох десятків кілограмів до технічно наданого максимуму, у цьому разі, відповідно, підійде торсійна підвіска, що забезпечує плавніший хід за легких ваг, а також у випадках, якщо кількість ось причепа становить 3 і більше (що в разі з ресорами може привести до скручування й "вильоту" пластин на поворотах. Якщо ж кількість осей 2 і менша та вагові Характеристики вантажу в межах 70% від максимуму та вище, відповідно більше підійде ресорна підвіска.
У кінці хотілося б зазначити, що перед купівлею причепа не варто ігнорувати вище упом'яті чинники. Тому перед зверненням у компанію, що виробляє або просто реалізує причепи, заздалегідь визначтеся з комплектувальною стороною вашого майбутнього помічника.